Diggit Magazine

Mijn nieuwe blogs, columns en papers zullen in de toekomst niet altijd meer op deze blog worden gepost. Acuut tijdsgebrek laat me niet meer toe om alles bij te houden. Het gros van de nieuwe publicaties zal verschijnen op Diggit Magazine (www.diggitmagazine.com).

 

Je kan mijn profiel bekijken om alle nieuwe publicaties van mijn hand te zien: https://www.diggitmagazine.com/user

 

Uiteraard kan je je ook inschrijven op de Diggit Magazine nieuwsbrief en dan ontvang je wekelijks interessant papers, colums, artikels en academisch werk. Top stuff, als je het mij vraagt, maar ik ben dan ook biased als hoofdredacteur. Hier kan je je inschrijven: https://www.diggitmagazine.com/newsletter

Leave a Reply

